Thursday, December 19, 2019

2019-2020 ուստարի, առաջին շրջան. Հաշվետվություն

Ամփոփելով առաջին կիսամյակս կասեմ, որ արդյունավետ էր: Սիրով կատարել եմ էկոլոգիայի, անգլերենի, գրականության ու լուսանկարչության առաջադրանքները: Այն առարկաները, որոնք չնշեցի մի փոքր ծուլացել եմ դրանց հարցում, քանի որ չեմ սիրում, իսկ ես առանց սիրելու չեմ կարողանում լավ աշխատել:

Էկոլոգիա
Դասերին քննարկել ենք նաև ցանկապատ լինել-չլինելու հարցը, ունեմ վերլուծություն:


Մասնակցել ենք «Ես քեզ հաղթանակ կնվիրեմ» ֆիլմի պրեմիերային, լուսաբանել եմ 

Անգլերեն
Մասնակցել եմ Համագործակցային նախագծին «Թարգմանիր»ամսագրի հետ, ունեմ թարգմանություն
Ունեմ էսսեներ:

Գրականություն
Գրաբարից կարդացել եմ 
Գրաբարից թարգմանել եմ աշխարհաբար 
Հայոց լեզու 
Սա իմ հայոց լեզվի բաժինն է, այստեղ կատարել եմ քերական առաջադրանքները:
Մասնակցել եմ նախագծերին, ունեմ էսսեներ:

Լուսանկարչություն

Մասնակցել եմ «Մեր տոնը բարձունքին» և «Ձմեռնամուտին Արատեսում» նախագծերին, դպրոցում իրականացվող համերգներ-հանդիպումներին, ունեմ լուսաբանումներ:


Քաղաքագիտություն






No comments:

Post a Comment

Շրջանավարտի ֆոտոցուցահանդեսի հրավեր․ Եվա Բերբերյան

  Վայրը՝ Մայր դպրոցի փոքր դահլիճ, օրը՝ ապրիլի 28, ժամը 13։00 Իմ անհատական ֆոտոցուցահանդեսը Ղեկավար՝ Անի Սարգսյան «Ցտեսություն-ցնծություն» նա...