Tuesday, May 12, 2015

Մարդիկ, որոնք ինձ դուր են գալիս...

Նյութը՝ այստեղ

1. Ինչպե՞ս ես հասկանում հետևյալ միտքը՝ <<Ինձ դուր են գալիս մարդիկ, որոնք բաբախում են>>:
<<Ինձ դուր են գալիս մարդիկ, որոնք բաբախում են>> Սրանից ես հասկանում եմ, որ այդ մարդիկ որոնք բաբախում են նշանակում է, որ այդ մարդիկ ազատ են, խելացի, հասկացող, որ նրանց պետք չէ սթափեցնել, նրանք ամեն ինչ շատ լավ անում և հասկանում են: 
2. Ստեղծագործում եք -<<Բաբախող մարդիկ>> 
 Բաբախող մարդիկ:

Մի երկրում բոլորը արթուն էին, բոլորը աշխատում ու նրանք պարապ չէին: Այդ երկրում կար մի թագավոր, ով սիրելով և հարգելով իր երկրի բնակիչներին, երկրի անունը դրել էր <<Բաբախող մարդիկ>>:  : Այդ մարդու անունը Տիգրան էր: Տիգրանը մի առավոտ վերկացավ և գնաց թագավորի շքեղ պալատը: Տիգրանը առաջին անգամ էր գտնվում այդտեղ, նա պալատի առջև զարմացած մի քանի րոպե կանգնել էր և չէր շարժվում: Նրան մոտեցան պալատի ուղեկիցները և հարցրեցին.
-Ողջո՝ւյն տղա, Ինչո՞ւ ես եկել, ի՞նչ ես ուզում:
-Ողջո՝ւյն պարոն, եկել եմ թագավորին այցի:
Պալատի ուղեկիցները Տիգրանին թագավորի մոտ ուղեկցեցին և դուրս եկան պալատից, որպեսզի նրանք հանգիստ զրուցեն:
Տիգրանը ասաց.
- Ողջո՝ւյն թագավոր, Ես եկել եմ, որ իմ անամ և խնդրում եմ ինձ ասա ինչու ես մեր երկրի անունը հենց դա դրել:
- Ողջո՝ւյն տղա, իսկ ինչո՞ւ քեզ հետաքրքրեց:
Տղան պատասխանեց.
- Ոչ միայն ինձ է հետաքրքրում, այլ բոլոր երկրի բնակիչներին:Չ՞է որ մենք այստեղ ենք ապրում, պետք է իմանանք մեր երկրի մասին ամեն ինչ: 
-Տղաս,- համաձայնեց թագավորը,- ես կասեմ քեզ,-շարունակեց թագավորը,- ես գիտեմ, որ երկրի բնակիչները անգամ չեն քնում և նրանք գիտեն ինչ պետք է անեն և նրանց պետք չէ հիշեցնել և ստիպել: ԻՄ կարծիքով << Բաբախող մարդիկ>> նշանակում է, որ  իմ երկրի մարդիկ բաբղում են, այսինքն շարժման մեջ են և միշտ աշխատում են: Այս օրվանից <<Բաբախող մարդիկ>> երկրում բնակիչները սկսեցին ավելի շատ աշխատել, 
և իրենց գործերը ավարտին հասցնեն:

No comments:

Post a Comment

Շրջանավարտի ֆոտոցուցահանդեսի հրավեր․ Եվա Բերբերյան

  Վայրը՝ Մայր դպրոցի փոքր դահլիճ, օրը՝ ապրիլի 28, ժամը 13։00 Իմ անհատական ֆոտոցուցահանդեսը Ղեկավար՝ Անի Սարգսյան «Ցտեսություն-ցնծություն» նա...