Monday, April 27, 2015

Մայիսյան 10-րդ հավաք

Ճամփորդություններ - Մենք Հինգերով գնացինք ճամթորդության դեպի Ստեփանավան, նաև Օգոստոսին գնացել եմ  <<Լիարժեք կյանք>> ճամբարին,  ահա մի տեսնայութ, որտեղ պատմում եմ իմ ճամբարից.
Մասնակցել եմ Չարենցյան թափառումներին- Չարենցյան Թափառումներին
Մասնակցել եմ ճամփորդության դեպի...- Դալմա գարդեն մոլ` բոուլինգ խաղալու
Առավոտյան պարապմունք-
Ընտրությամբ գործունեություն-Անգլերեն- eTwining-1 նյութ 2 նյութ 3 նյութ, Դիզայն-մոդելավորում-Իմ կարած հագուստները
Ռուսերեն- Նախագծերից մասնակցել եմ Летние каникулы СпортДругМоя школа:  Ռուսերենի դասերին մասնակցել եմ քննակրումներին, պատասխանել եմ  ուցուցչի կողմից տված հարցերին:
Մայրենի- Նախագծեր Չարլի Չապլին, Հովհաննես Թումանյան ընտրել եմ բանաստեղծություններ և անգիր սովորել, Մարդիկ, որոնք ինձ դուր են գալիս,
Բնագիտություն-Նախագծեր Հիմքեր Վառելանյութ,

No comments:

Post a Comment

Շրջանավարտի ֆոտոցուցահանդեսի հրավեր․ Եվա Բերբերյան

  Վայրը՝ Մայր դպրոցի փոքր դահլիճ, օրը՝ ապրիլի 28, ժամը 13։00 Իմ անհատական ֆոտոցուցահանդեսը Ղեկավար՝ Անի Սարգսյան «Ցտեսություն-ցնծություն» նա...